خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/24 - 09:00
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل

سمینار مجالس کشورهای آسیا و اقیانوسیه با بیانیه‌ای در خصوص نقش نمایندگان در تحقق توسعه پایدار پایان یافت

سمینار منطقه ای مجالس کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه در اسلام آباد- پاکستان با صدور بیانیه پایانی در خصوص نقش نمایندگان مجالس در تحقق هدف توسعه پایدار در جهان و لزوم تخصیص اعتبارات لازم برای مقابله با تغییرات اقلیمی و آب و هوایی و بیماری های همه گیر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست پایانی سمینار دو روزه منطقه ای مجالس کشورهای آسیا و اقیانوسیه بعد از ظهر ( چهارشنبه ٢٣ شهریور) در اسلام آباد - پاکستان برگزار شد.



در این نشست که به ریاست رئیس مجلس ملی پاکستان و با حضور نخست وزیر سابق این کشور و تنی چند تن از وزرای دولت این کشور برگزار شد نمایندگان مجالس منطقه آسیا و اقیانوسیه در خصوص تغییرات اقلیمی و آب و هوایی  در مجموعه اهداف توسعه پایدار به اظهار نظر پرداختند.



این سمینار با صدور بیانیه پایانی در خصوص نقش نمایندگان مجالس در تحقق هدف توسعه پایدار در جهان و لزوم تخصیص اعتبارات لازم برای مقابله با تغییرات اقلیمی و آب و هوایی و بیماری های همه گیر به کار خود پایان داد. از مجلس شورای اسلامی، هیأتی متشکل از  آقایان ملک فاضلی ، مجید ناصری نژاد و محسن فتحی در این سمینار شرکت نمودند ./



پایان پیام

  • کد خبر : 349057
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار